RFID dla branży motoryzacyjnej

Wzrost konkurencji na rynku skłania koncerny motoryzacyjne  do poszukiwania nowych sposobów na zwiększenie wydajności,  przy zachowaniu wysokich standardów produkcji i bezpieczeństwa.  Jednym z rozwiązań na optymalizacje procesu odczytu danych jest standaryzacja programowania znaczników RFID.

Zobacz na czym polegają regulacje w branży motoryzacyjnej i dlaczego warto je wdrożyć w swoim przedsiębiorstwie:

automotive_RFID
Znakowanie RFID
Producenci samochodów jak np. grupa Daimler (Mercedes, Smart, Setra), BMW, Audi, Ford, Opel, Iveco, Man, Volkswagen, Fiat czy Porsche wraz z Niemieckim Stowarzyszeniem Przemysłu Motoryzacyjnego (VDA) zaprojektowały specjalny standard znakowania RFID.
proces produkcji w branzy moto
Regulacje VDA
Wytyczne wydane przez Niemieckie Stowarzyszenie Przemysłu Motoryzacyjnego (VDA) zakładają, że wszyscy producenci działający w branży automotive chcąc sprostać wymaganiom rynku, muszą wdrożyć u siebie kompleksowy system auto ID oparty na identyfikacji RFID.

Udostępnij ten artykuł